onsdag 21 mars 2012

Gårdagen

Igår började så jävla bra med 57,7 på vågen. Sen gick det utför. Skulle cykla till Psyk på morgonen och det brukar ta cirka 20 minuter, men istället tog det en halvtimme för att jag hade motvind hela jävla vägen dit. Ville sätta mig ner halvvägs och gråta men trampade på, låg svettig och gråtandes på hennes freudianska soffa i en timme innan jag fick cykla hem igen. Hatar att behöva jobba dagarna jag har terapi, som igår. Gick bara och räknade timmarna tills jag kom hem. Önskar att jag aldrig gått hem. Slutade med grav överätning (inte riktigt hets, bara oplanerat mycket) och lite spya och laxerande och somnade helt utslagen klockan elva. Jag hade iallafall bytt lakan, så det var väl ett plus. 


Har inte vågat väga mig idag, och inte cyklade jag till Psyk idag heller. Jona fick köra mig istället. Annars har vi varit och storhandlat veckans mat (de sålde jordgubbar för 10 spänn asken, lycka!) och om två timmar ska jag träna med min PT. Ikväll tänkte jag bli full, men vi får se hur det blir med det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar